Doorgaan naar hoofdcontent

Week 2 dinsdag


DAG 2 – DINSDAG
Twee Heethoofden      
LEES: Lukas 9:51-56        
SOAP: Lukas 9:53-55

Johannes en Jakobus, met als bijnaam “zonen van de donder” vanwege hun opvliegende karakter, bieden aan om een dorp te verwoesten wat Jezus niet welkom heet. Jezus vermaand ze. In hun wandel met Jezus verandert Hij hen en leert Hij hen om Zijn karakter aan te nemen van liefde en genade.

Hoe verandert God jouw karakter zodat je meer op Jezus gaat lijken? Als je tijd met God doorbrengt, in gebed en in Zijn Woord, dan ga je meer op Hem lijken en krijg je de mogelijkheid om te laten zien wie Hij is aan anderen.

Vader God, ik dank U dat U mij elke dag meer op U laat lijken. Heer, vuur het verlangen in mijn hart aan om meer tijd met U door te brengen in gebed en studie. Help mij om U te laten zien in wie ik ben aan alle mensen die ik tegenkom. In Jezus naam. Amen.

Reacties