Doorgaan naar hoofdcontent

Week 6 dinsdag



LEES – Matteüs 26:17-29 
SOAP –  Matteüs 26:26-28

Jezus Christus heeft het Avondmaal ingesteld en de opdracht om Hem ermee te gedenken. Het Avondmaal is een prachtig beeld van het offer van Jezus aan het kruis en hoe onze levens voor altijd door Hem zijn veranderd. Elke keer als een gelovige deelneemt aan het Avondmaal, krijgt zij een vernieuwde focus op Jezus' liefde, genade en Zijn grote offer voor ons. 

Wat betekent het Avondmaal voor jou? Onze deelname aan het avondmaal is een tijd van aanbidding en gemeenschap met Jezus als we herinnerd worden aan Zijn grote liefde, de vergeving van zonde in ons leven en de belofte van Zijn spoedige wederkomst. 

Vader God, ik dank U voor Uw bijzondere gave om het Avondmaal kunnen vieren wat mij herinnert aan het offer van Jezus en Zijn liefde voor mij. Laat het deelnemen aan het Avondmaal voor mij niet langer een verplichting of gewoonte zijn, maar geef het een diepere en vernieuwde betekenis in mijn leven. In Jezus' naam. Amen

Reacties