Doorgaan naar hoofdcontent

Week 2 woensdag



LEES - Deuteronomium 31:1-8
SOAP – Deuteronomium 31:7-8

Aan het einde van zijn bediening bemoedigt en bekrachtigt Mozes Jozua in Gods kracht. Mozes weet waarschijnlijk nog hoe bang hij was toen hij begon als leider, dus moedigt hij Jozua aan om zich vooral te concentreren op Gods kracht en beloftes. 

Zijn er mensen in jouw kerk, gemeenschap of bediening die jij kunt bemoedigen, bekrachtigen of kunt opdragen in gebed? Aan welke beloftes van God uit de Bijbel hou jij je vast als je Hem dient? Als we ons onderwerpen aan God om Hem te dienen, ervaren we Zijn trouw, Zijn toerusting en Zijn goddelijke kracht.


Vader God, ik dank U dat U mensen in mijn leven brengt die mij kunnen bemoedigen. Help me om de bedieningen die U op mijn pad brengt te bemoedigen en bekrachtigen. Geef me gelegenheden om U en Uw mensen trouw te dienen. In Jezus’ naam. Amen. 

Reacties