Doorgaan naar hoofdcontent

Week 5 maandag




Gelovigen worden gewaarschuwd om wijs te zijn bij het kiezen van de mensen met wie ze omgaan. We moeten mensen vermijden die ons ertoe verleiden om God buiten beschouwing te laten, die ons op het idee brengen om slechte dingen te doen of die ons met beloftes van gemakkelijke winst verleiden. Het verlangen om te nemen wat we niet verdiend hebben is een valstrik die je vernietigt.

In welke gebieden van je leven word jij verleid om vals te spelen, te liegen of te stelen om succesvol te zijn? Satan probeert ons weg te houden van Degene die ons compleet en tevreden maakt. Gelovigen moeten vechten om Satans verleiding te vermijden.

Vader God, ik dank U voor Uw goddelijke bescherming. Bescherm me tegen degenen die me bij U weg willen houden. Help me om Satans plan te herkennen en om volledig tevreden te zijn met wat U me heeft gegeven. In Jezus’ naam. Amen.


Reacties